W sytuacjach gdy każda godzina, minuta jest cenna oferujemy naszym Klientom szybką wycenę kosztów wynajęcia hostess. Prosimy o kontakt: 600 739 301 lub e-mail: kontakt@hostessy.com.pl

Hostessy na bankiet

The Ultimate Cure for
Your Next Hangover

Hostessy na eventy – przeczytaj, zanim je zatrudnisz

Chcesz zmienić zwykły event czy imprezę firmową – w wydarzenie, które zachwyci wszystkich i przejdzie do historii? Zatrudnij profesjonalne hostessy. W poniższym tekście piszemy o tym, dlaczego warto zwrócić uwagę na tę formę uświetnienia różnego rodzaju spotkań i uroczystości.

Hostessy na eventy – dlaczego warto je zatrudnić?

Przede wszystkim dlatego, że podczas tego typu wydarzeń ogromne znaczenie ma jakość obsługi. Nawet najbardziej spektakularna i kosztowna oprawa wizualna pójdzie na marne, jeśli nasi goście na własnej skórze doświadczą nieprofesjonalnego traktowania ze strony osób takich jak hostessy. Nawiązanie współpracy z renomowaną i sprawdzoną agencją hostess jest więc najlepszą gwaranacją tego, że nasz event zostanie zapamiętany (i to na długo) jako doskonale przygotowana impreza.

W czym pomagają hostessy podczas eventu?

Nie bez znaczenia jest również fakt, iż event, który uświetniają profesjonalne hostessy, będzie budził pozytywne skojarzenia i pośrednio pomagał będzie budować markę oraz prestiż naszej firmy. Hostessy o nienagannych manierach, doskonale przygotowane do swojej pracy sprawią, że w głowach uczestników imprezy utrwali się pozytywny obraz organizatora spotkania. Swoją obecnością osoby takie wniosą więc cenną wartość dodaną, która w przyszłości przełoży się na realne pieniądze.

Dlaczego tak wiele zależy od hostess?

Ponieważ w wielu przypadkach to one są pierwszym „punktem styku” klienta z naszą marką. To one jako pierwsze witają osoby przybywające na naszą imprezę. Nie trzeba dodawać, jak wielką rolę pełni w dzisiejszym świecie efekt pierwszego wrażenia. Mówiąc brutalnie: pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Zatrudniając profesjonalną hostessę, masz pewność, że będzie ono co najmniej perfekcyjne i zdecydowanie pozytywne.

Hostessy na eventy – o czym trzeba pamiętać?

Przede wszystkim o tym, by dopasować osoby do charakteru i tematyki danego eventu. W tej branży istnieje bowiem coś takiego jak specjalizacja. I tak na przykład do wydarzeń z branży modowej czy kulinarnej lepiej będzie zaangażować kobiety (hostessy), a do eventów motoryzacyjnych – mężczyzn (hostów). Oczywiście nie jest to twarda reguła, tym niemniej warto wziąć ją pod uwagę.

Jeśli gośćmi naszej imprezy będą osoby, które nie posługują się językiem polskim, wówczas trzeba będzie sięgnąć po pomoc hostess biegłych w konwersacjach obcojęzycznych. Przed podjęciem ostatecznej decyzji, warto również poprosić o referencje danej hostessy. Opinie poprzednich klientów będą dla nas dobrą wskazówką i swego rodzaju gwarancją jakości usług świadczonych przez tę osobę.

Jeśli jesteśmy organizatorami eventu, to drugą, ogromnie istotną sprawą, będzie przekazanie hostessom konkretnych wytycznych dotyczących ich pracy podczas konkretnego wydarzenia. Mamy tu na myśli tzw. brief. Dokument ten powinien zawierać między innymi informacje o oczekiwanym stylu ubioru oraz wymaganych regułach współpracy.

Hostessy na eventy – gdzie można zamówić taką usługę?

Prawda jest taka, że można próbować znaleźć kogoś na własną rękę, ale zdecydowanie lepiej i bezpieczniej jest nawiązać współpracę z profesjonalną agencją hostess i modelek. W Warszawie (i nie tylko) usługi takie świadczy agencja Hostessy.pl